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최근작 :<필립 코틀러 마켓 6.0>,<필립 코틀러 마케팅의 미래>,<마지막 강의 THE LAST LECTURE> … 총 694종 (모두보기)
소개 :
최근작 :<Kotler의 마케팅 원리>,<Kotler의 마케팅 입문>,<마케팅 입문> … 총 287종 (모두보기)
소개 :웨인주립대학교에서 경영학 석사학위를, 노스웨스턴대학교에서 박사학위를 받았다. 현재 노스캐롤라이나대학교(채플힐) 케넌-플래글러 경영대학원 교수로 재직 중이다. 최우수 학부과정 교수상을 세 번이나 받았다. 노스캐롤라이나 16개 대학 지구 내 최고 교수로 선정되기도 했다.

The Principles of Marketing (2011) textbook gives a deep insight into the fundamentals of marketing to its readers. This 744-page marketing hardcover is authored by Gary Armstrong and Philip Kotler. Utilizing an easy-to-grasp approach, this Armstrong and Kotler textbook is easy to understand. With emphasis on topics like sustainability and marketing in challenging economic climate of today, this marketing hardcover is the one of the best text on the subject. 'Principles of Marketing (2011)' explains how one should focus on creating customer values and serving the requirements of more intelligent consumers of today's world. You will find real-world examples at the end of each chapter in this Armstrong and Kotler textbook for group discussions and better understanding of the subject.